Willy Wonka visita l’escola L’Estació

L’escola L’Estació està treballant Charlie i la fàbrica de xocolata a les seves aules

Aquest curs a la biblioteca de l’escola estem estudiant en Roald Dahl. En Roald Dahl era un escriptor molt carismàtic que va fer un munt de contes divertits per grans i petits. Potser un dels seus contes més famosos ha estat “Charlie i la fàbrica de xocolata”. Hem convertit la biblioteca en una fàbrica de xocolata on anem descobrint la meravellosa i fascinant història d’en Charlie. En motiu d’aquest treball, el passat divendres 16 de febrer ens vam trobar tota l’escola a la pista per rebre la visita de l’estrambòtic Willy Wonka, que ens va repartir xocolatines, entre les quals hi havia una de premiada al igual que passa en el conte d’en Charlie.

El nen afortunat que va trobar el bitllet daurat va ser l’Izan Serrano de la classe El Tren Groc de P3. D’aquesta manera, com passa a la història amb els cinc nens que troben els bitllets daurats, les classes de P3 van visitar el dimecres 21 de febrer la sala on la pastisseria Cortés elabora les mones de Pasqua. Va ser una visita genial on la Vanessa i el seu equip va fer una súper presentació de tot el procés de les mones i fins i tot, en va elaborar una en directe! Mmmmm

Moltes gràcies a la pastisseria Cortés per la seva amabilitat i atenció! Hem estat molt ben acollits!

foto4    foto5