El dia 21 de març és el Dia Internacional de l'Arbre, i des de sempre, el departament de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Feliu organitza una plantada d'arbres. A la nostra escola sempre hi participen els nens i nenes de quart. Així tots els alumnes del centre hi passen quan fan aquest curs.

Enguany la plantada ha tingut lloc al la Ronda de Ponent, conjuntament amb les altres escoles de Sant Feliu. Per aquesta ocasió s'han triat atmetllers, pruners, noguers, magraners, figueres i cirerers.

Ha estat un matí molt distret i profitós. Els monitors han explicat com es planta, quins cuidados han de tenir, quins adobs van millor...

El fet de fer grups amb companys d'altres escoles també ha estat ben rebut pels alumnes perquè així es coneixen i es retroben amb les amistats que tenen als altres centres.

Esperem que aquests arbres creixin ben ufanosos i embelleixin la nostra ciutat.