El curs escolar 2014-2015 ha començat amb noves il·lusions per part del professorat i l'alumnat de la nostra escola.

Com ja sabeu, enguany els alumnes d'Educació Infantil i d'Educació Primària vam començar les classes el passat dilluns 15 de setembre. Durant aquests primers dies els  mestres i els alumnes hem pogut compartir nervis, inquietuds i il·lusions, ja que amb el nou curs ens hem retrobat amb aquells companys que feia temps que no vèiem i, alhora hem conegut d'altres amics que han arribat nous a l'escola.  Especialment l'equip docent, vol donar la benvinguda a aquells alumnes i famílies que comencen a formar part de la nostra comunitat educativa en especial als de P3.

Durant els mesos de setembre i octubre, els tutors dels vostres fills/es uns convocaran en una reunió informativa per tal d’explicar-vos el funcionament del curs, la normativa, suggeriments i respondre a qüestions que us preocupin. El calendari de reunions per cursos és el següent:

18 de setembre                  1r de cicle inicial

23 de setembre                  3r. de cicle mitjà