Els alumnes de l’Estació tenen tantes ganes de llegir que hem hagut d’ampliar el servei de préstec a dos dies a la setmana.

El servei de biblioteca funciona gràcies a la magnífica col·laboració dels alumnes de 5è i 6è que aprenen a realitzar totes les tasques pròpies d’un bibliotecari: ordenar, classificar, recomanar, gestionar el préstec... Cada grup col·laborador participa durant un mes. A l’inici de la seva feina com a bibliotecari ens trobem els voluntaris i la coordinadora de la biblioteca per poder explicar les diferents tasques a realitzar. Han de signar un contracte on queden especificades les seves obligacions com a bibliotecari i l’atenció que han de tenir envers als usuaris de la biblioteca.

Des de la Comissió de Biblioteca estem molt orgullosos de la bona acceptació i la bona rebuda per parts dels lectors i els voluntaris.

Llegir està de moda!!!

biblio1