El divendres 20 de febrer ens va venir a visitar la Bea García Berché a l’escola.  Va ser una cloenda de luxe al treball realitzat a les aules...Tot va començar quan des del LIC, SIAD i Biblioteca Pública se’ns va proposar treballar el tema de “Dona i esport” emmarcat en el dia de la dona treballadora. Els alumnes de 6è i 3r van triar una dona esportista, catalana i amb un afany de superació increïble: la Bea. A més de ser una persona amb un tarannà lluitador té un tret diferencial que li dóna un valor afegit: és diabètica. Aquest fet ens va interessar molt a nivell d’escola ja que des de fa uns anys tenim una especial sensibilització vers aquest tema. Així que a través d’aquests alumnes vam descobrir que la Bea és l’única dona diabètica que ha travessat els quatre deserts amb els climes més extrems del món: Gobi, Sàhara, Antàrtida i Atacama. És una cursa d’ultra resistència on els corredors fan 250km en set dies. El dia que ens va visitar ens va portar unes fotos que poques persones havien vist i que volien reflectir uns valors poc visibles a la premsa i a la televisió: el companyerisme, l’afany de superació, la riquesa de la natura, la duresa de la cursa ... Els alumnes no varen perdre ocasió de preguntar-li tot allò que volien saber sobre ella i sobre la seva carrera esportiva. Va contestar totes i cadascuna de les preguntes i ens va signar alguns autògrafs. Li estem molt agraïts per haver-nos dedicat part del seu temps i haver fet que aquesta trobada fos inoblidable per a més d’una persona. Moltíssimes gràcies!!